Програма навчання

Heading photo

Відеомонтаж

  • Illustration

    Adobe Premiere Pro

    Теорія монтажу: роздільна здатність, розширення відео, fps, крупність планів
    Технологія Сhroma key
    Створення відеоколажів
    Відеопереходи
    Кольорокорекція
    Робота з плагінами
    Slow motion
    Time Lapse
    Reverse
    Speed Ramping
    Використання маски
    Стабілізація відео
    Анімація
    Робота з текстом
    Проксі-файли
    Монтаж та ефекти для звуку
    Ефекти (Screenshot frame, blur, flip, 3D та інші)
Heading photo

Розробка 2D-Ігор

  • Illustration

    Construct 3

    Знайомство з інтерфейсом програми
    Робота з графікою (cтворення ігрового світу гравця, перешкод, ворогів та інших ігрових об'єктів)
    Створення анімації персонажа
    Робота з фізикою (створення рухомих об'єктів)
    Візуальне програмування гри
    Додавання поведінки та подій
    Робота зі змінними, розгалуженнями та циклами
    Програмування звукового супроводу подій у грі
Heading photo

Розробка 3D-Ігор

  • Illustration

    Unity

  • Illustration

    Мова програмування C#

    Функції
    Змінні та типи даних
    Вектори та нормаль
    Умовні конструкції, оператори вибору
    Модифікатори доступу
    Цикли. Масиви даних
    Знайомство з інтерфейсом Unity, створення, розміщення та налаштування ігрових об’єктів у 3D-вимірі
    Зіткнення ігрових об'єктів, колайдери
    Використання тегів. Фізика: компонент Rigidbody.Ієрархія
    Налаштування камери. Робота з префабами
    Моделювання ландшафту Terrain
    Particle System
    Audio супровід. Анімації. Аніматор
    Штучний інтелект. Cистеми навігації. Cinemachine System
    UI (Інтерфейс користувача). Sprites. Canvas
    Система подій. Raycast. Layout Group. Маски
Heading photo

РАСТРОВА ГРАФІКА

  • Illustration

    Adobe Photoshop

    Інструменти та робочий простір в Adobe Photoshop
    Портретне ретушування фото (робота з недоліками)
    Створення колажу
    Робота з шарами та масками
    Створення 3D-зображення
    Робота з панеллю ефектів та фільтрів
    Додавання текстур
    Інверсія зображення
Heading photo

ВЕКТОРНА ГРАФІКА

  • Illustration

    Inkscape

    Інструменти та робочий простір в Inkscape
    Створення Digital Art
    Основи цифрового живопису
    Основи брендінгу: створення графічних символів компанії – логотип, рекламна поліграфія
    Створення інфографіки
    Технології LowPoli
    Малювання за допомогою сітки
Heading photo

3D-МОДЕЛЮВАННЯ

  • Illustration

    SketchUp

    Знайомство з інтерфейсом SketchUp
    Моделювання будівель
    Дизайн інтер'єру та екстер'єру
    Створення 3D-об'єктів різної складності
    Моделювання тривимірного світу та гравця для 3D-гри
    3D-анімація
    Технологія LowPoli
    Фото- та відеорендер проєкту
    Робота з текстурами, світлом та камерою
    Робота з ефектами
Heading photo

VR-󠄇ТЕХНОЛОГІЇ

  • Illustration

    Мова програмування C#

  • Illustration

    Unity

  • Illustration

    Oculus Quest 2

    Створення і робота VR-додатків
    Відстеження рухів у VR
    Взаємодія з 3D-предметами
    Розробка VR у Unity: SDK цільової платформи, Oculus Integration
    Particle system. Матриця колізій
    3D-моделювання VR простору
    Налаштування контролерів руху та OVRCamera
    Кастомізація ігрових об’єктів
Heading photo

ВЕБверстка

  • Illustration

    HTML

  • Illustration

    CSS

    Створення інтернет-магазину
    Робота з вебконструкторами
    Робота та взаємодія браузера та вебсервера
    Front end та Back end
    Розміщення елементів за допомогою HTML: базова розмітка,теги та атрибути
    Створення стилів CSS: селектори, властивості, значення. Flexbox та Grid
    Використання Bottstrap
Heading photo

ВЕБРОЗРОБКА

  • Illustration

    JavaScript

    Синтаксис JS
    Змінні та константи: відмінності між ключовими словами var, let, const
    Масиви: структура написання, індекс елемента, довжина
    Функції. Цикли. Розгалуження: if, else
    Оператори switch, case та break
    Типи даних: number, string, boolean, object, null, undefined
    Робота у консолі браузера
    Модальні вікна: alert, сonfirm, prompt
    Події. Об’єкти, їх методи та властивості
    Розробка браузерної гри:● Створення карти за допомогою індексу масиву● Програмування управління персонажем за допомогою подій (event) та функції визначення натиснутої клавіші (keyCode)
Heading photo

АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

  • Illustration

    PC Building Simulator

    Будова ПК
    Збір персонального комп’ютера на реальному прототипі та в онлайн-конструкторі
    Вибір комплектуючих та їхні характеристики, на які варто звернути увагу
    Аналіз комплектуючих ПК за допомогою програм: Speccy, CPU_Z, AIDA64, EVEREST, CrystalDiskInfo
    Процесори: АMD та INTEL, сімейство процесорів, сокет, тактова частота, кількість ядр, кількість потоків, покоління, кеш, інтегрована графіка
    Материнські плати: форм-фактори, чипсети, bios
    Корпуси: форм-фактори, циркуляція повітря, вентилятори для корпусів
    Оперативна пам’ять: тип пам’яті, частота пам’яті, таймінг, види каналів, об’єм пам’яті
    Відеокарти: АMD та NVIDIA, будова, інтегрована та дискретні, інтерфейс підключення, чипсет, тип та об’єм пам'яті, система охолодження, частота кадрів (fps), живлення, інтерфейси виведення, форм-фактори
    Накопичувачі: hdd, sshd, ssd (основні різновиди), порти
    Блок живлення: форм-фактори, конектори, сертифікати якості, суміжніть з іншими комплектуючими ПК, робота з конфігуратором блока живлення

Приходь до нас

Щоб записатися на навчання або безкоштовний майстер-клас, заповніть, будь ласка, форму

Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжиться з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

TEG IT EDUCATION

Навчайся на Easy

  • 068 96 34 232063 31 74 030



Made with